Handelsvilkår
INFORMATION
NOMIRA STUDIO
E-post: info@nomira.dk
PRISER
Ved forsinkelser, restordrer eller udsolgt varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig, samt hvordan vi sammen kan finde en løsning på dette – f.eks. refundere dig, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare.
BETALING
NOMIRA STUDIO accepterer betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket fra din konto, når varen er afsendt. Alle beløb er i DKK. (danske kroner og inkl. moms).
LEVERING
NOMIRA STUDIO bestræber sig på at afsende ordrer inden for 24 timer fra færdiggørelsestidspunktet. Vi sender til hele Danmark. Forsendelse til pakkeshop er gratis. Returneringer koster 69 DKK .
BEMÆRK: Hvis der ikke er plads på afleveringsstedet, bliver din pakke flyttet til nærmeste afleveringssted, og du får besked. Hvis der opstår problemer, kontakt kundeservice.
Varer leveres alle hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestilling. Der kan dog forekomme forlængede leveringstider i travle perioder.
KLAGERET
Der er 2 års reklamationsret efter købeloven. Vores reklamationsret gælder materiale- og/eller fabrikationsfejl. Du kan få varen repareret, ombyttet, refunderet eller reduceret prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader forårsaget af forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal annoncere inden for "rimelig tid" efter opdagelse af fejlen. Hvis du klager inden for to måneder efter at have opdaget fejlen, kommer reklamationen altid frem til tiden.
Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid returneres i korrekt emballage. Husk også at få en kvittering for fragt, så vi kan refundere dig for fragtomkostninger. Kontakt os venligst inden du ønsker at returnere dit produkt, så det er så nemt som muligt.
Ved returnering, reklamation og udnyttelse af fortrydelsesretten skal varerne sendes til adressen: Hobrovej 52 B, 9530 Støvring.
"NOMIRA STUDIO" skal være markeret tydeligt på pakken
Forsendelser modtages ikke på efterkrav.
TILBAGEBETALE
Er der tale om en refusion, bedes du kontakte os, så det aftalte beløb kan overføres.
REFUNDERING/RETURNERING/BYTTE VED SALG
Produkter og ordrer kan ikke refunderes, returneres eller ombyttes i salgsperioder, hvor der tilbydes særlige tilbudskampagner eller særlige rabatter.
TILBAGE
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter du har modtaget varerne.
Fristen betyder, at du har 30 dage fra modtagelsen til at meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan også bruge standardfortrydelsesformularen, som du kan finde nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varerne uden samtidig at give os besked.
Skulle du fortryde dit køb, hvor en gratis gave leveres sammen med selve ordren, skal hele ordren returneres. Hvis du køber til bundle-pris og vil returnere enkelt produkt, beholdes den oprindelige - og ikke kampangne prisen.
TILBAGE
Når du har givet os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb, har du 30 dage til at returnere varen til os.
Du skal betale for at pakken returneres, og du er ansvarlig for eventuelle skader, der opstår under transporten. Det vil sige, at du bærer risikoen for produktet fra leveringstidspunktet af produktet, til vi har modtaget det retur.
Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er forsvarligt indpakket. For at lette ekspeditionstiden er du meget velkommen til at inkludere en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.
Ønsker du at returnere varen til os, kan vi hjælpe med etiketten og vi krediterer herefter fragtomkostningen, når du betaler købsprisen tilbage.
Ellers send til:
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varerne, uden samtidig tydeligt at give os besked om dette.
VARENS TILSTAND NÅR VARER TILFØJES
Du er kun ansvarlig for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, deres egenskaber og den måde, de fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen, og den skal være i samme stand, som da du modtog den.
Hvis varen har ekstraordinære tegn på brug eller andre skader end beskrevet ovenfor, anses den for brugt. Hvilket betyder, at hvis du fortryder dit køb, får du kun en del eller intet af købesummen tilbage, afhængig af varens handelsværdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen.
For at få din fulde købspris tilbage, skal du teste produktet i 30 dage.
TILBAGEBETALING
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis refunderet det beløb, du har indbetalt til os. Ved værdifald, som du er ansvarlig for, fratrækkes dette i købesummen. Ved udnyttelse af fortrydelsesretten vil alle betalinger modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (bortset fra ekstraomkostninger som følge af dit valg af en anden leveringstype end den billigste standardleveringstype, som tilbydes af os), blive refunderet uden unødigt forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor vi har fået besked om din beslutning om at udøve din fortrydelsesret.
Tilbagebetalinger vil blive foretaget ved hjælp af den samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet.
KLAGEMULIGHEDER
En klage over et produkt eller en ydelse kan indgives til Klagecenteret, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Repræsentanternes Hus.
Link: https://naevneneshus.dk/
For at kunne klage skal den vare eller ydelse, du ønsker at klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Der er et gebyr for at få klagen behandlet.
Hvis du er forbruger, der bor i et andet EU-land, kan du registrere din klage i Europa-Kommissionens online klageplatform.
Du kan finde platformen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Hvis du indgiver en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: info@nomira.dk
FORTROLIGHEDSPOLITIK
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefonnummer. og e-mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos NOMIRA STUDIO og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder også med en række andre virksomheder, der opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler kun oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til deres egne formål.
Vi arbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige hos NOMIRA STUDIO
Du har ret til at modtage information om, hvilke data vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er forkerte, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde er vi forpligtet til at slette dine personoplysninger, hvis du anmoder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personoplysninger behandles i strid med loven.
Du kan skrive til os på: info@nomira.dk